ציפוי קארבון לרכב

ציפוי קרבון לרכב

קרבון הינו חומר אלסטי וגמיש המשמש את יצרניות רכבי היוקרה המובילות בעולם, לרוב מדובר ברכבי ספורט בעלי יתרון עצום מאחר והקרבון עשוי מחומר חזק במיוחד וקל מאוד.

במקור, הקרבון היה נפוץ בקרב תעשיית התעופה וזאת בשל היותו חומר איכותי וקל ביותר. אך כידוע, ככול שחומר איכותי וחזק יותר כך בהתאמה מושלמת נקבע מחירו מכאן שמדובר בעלויות של מיליוני שקלים.

ציפוי קרבון לרכב M3, חזק פי חמש יותר מפלדה וקל יותר מברזל. סיבי הקרבון הפכו בשנים האחרונות לטרנד החדש והמבוקש ביותר בעולם הרכב וכיום, באודיוה ארט, צבי שכטרמן 26, נתניה גם אתם יכולים להצטרף לאינספור לקוחותינו הנהנים מיתרונות ציפוי הקרבוןM3  ברכבם (פחמן).

צוות אודיוה ארט נתניה, מתמחים בציפוי קרבון לרכב M3 ומזמינים אתכם להצטרף ולקחת חלק נכבד במועדון הרכבים היוקרתיים בעולם!

ציפוי קרבון לרכב M3 – אפשרויות עיצוב אינסופיות!

אודיווה ארט מאפשרת ללקוחותיה להגיע לתוצאת ציפוי קרבון אישית בהתאם להעדפותיהם ולקווי המתאר של הרכב. ציפוי הקרבון M3 נעשה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת והחדישה ביותר.

הצוות המקצועי והמיומן שלנו יתאים עבורכם שבלונות מדויקות וגוון נבחר מבין מגוון רחב של צבעים לרכב שלכם, יכין את כל החלקים מראש מה שיספק עבורכם את המראה המושלם לו אתם מייחלים, שמירה משבירת קליפסים ועוד.

במידה ובמהלך הזמן תחליטו למכור את רכבכם או שמא להחליף לציפוי קרבון שונה ניתן להסיר את ציפוי הקרבון מבלי לפגוע בצבע המקורי של הרכב או דהייתו לאורך השנים.

רוצים להעניק לרכב שלכם מראה יוקרתי באמצעות ציפוי קרבון M3?

אין צורך להסס, ציפוי קרבון לרכב באודיוה ארט נתניה – הבחירה המושלמת עבורכם!

כעת, כל שעליכם לעשות הוא להחליט אילו חלקים ברכב ברצונכם לצפות בקרבון: גג הרכב, מכסה מנוע, מראות צד וכו' (ציפוי קרבון, מתאים למגוון רחב של אזורים בהתאם להעדפתכם ותקציבכם). התקנת ציפוי קארבון באודיוה ארט מתבצעת על ידי מתקינים מורשים של M3.

למגוון אפשרויות הציפוי הנוספות שלנו, לחצו כאן!

ציפוי קרבון לרכב? רק באודיוה ארט נתניה! לפרטים נוספים ותיאום הגעה או ייעוץ טלפוני ראשוני חייגו עכשיו 09-3750950

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם במהרה

כל הזכויות שמורות לאודיוה ארט | Odiva Art מוגנת על פי חוק זכויות יוצרים

האתר נבנה ע"י