תיקון שריטות ברכב

כל שריטה ברכב, קטנה כגדולה פוגעת במראהו ושוויו של הרכב, מבטלת שנים של תחזוקה והשקעה או לחילופין עלות כספית בלתי מבוטלת אשר הושקעה בקניית רכב חדש שניזוק. לעיתים, במידה והשריטות בפח הרכב עמוקות, הן עלולות אף לפגוע מבחינה בטיחותית בנוסעי הרכב.

כיום, באודיוה ארט נתניה, צבי שכטרמן 26 תוכלו לבחור מבין אינספור ציפויים, שירותי פחחות וצבע, פוליש לרכב ועוד מגוון טיפולים נגישים המבטיחים תיקון שריטות ברכב מקצועי ויעיל אשר ישיב לו את המראה המקורי וחשוב מכך, יגן עליו מפני מפגעים כאלה או אחרים בעתיד.

צוות אודיוה ארט נתניה, ממליץ טרם הטיפול בשריטות לבחור בחברה אשר לרשותה ניסיון רב בתחום, אשר לרשותה עובדים אשר הוכשרו והוסמכו לזהות טרם הטיפול את סוג השריטות, עומקן, הפגיעה בצבע ודרך הטיפול המתקדמת והאיכותית ביותר למען שביעות רצונכם והצדקת עלויות הטיפול בין אם זולות יותר או שמא יקרות יותר.

באודיוה ארט נתניה, אנו שמים לנו לדגש שימוש בחומרים בטיחותיים, מאושרים, מובילים ומתקדמים וזאת למען תוצאת תיקון שריטות ברכב ברמה הגבוה והמקצועית ביותר.

תיקון שריטות ברכב נתניה – האם הטיפול בכל סוגי השריטות זהה?

התשובה היא לא, יש להבחין בין סוגי השריטות השונות ועומקן בפח הרכב או בצבע טרם התיקון:

  • שריטות שטחיות ברכב – צבע הרכב לא נפגע.
  • שריטות בינוניות – בהן צבע הרכב נפגע.
  • שריטות עמוקות – בהן נפגע צבע הרכב המקורי כמו כן, פח הרכב.

לאחר שזוהו סוגי השריטות ברכב, יוצגו לכם מספר אפשרויות טיפול ותיקון השריטות ברכב וביחד נבחר את האופציה הכדאית ביותר הן מבחינת תיקון השריטות ברכב והן מבחינת שמירה והגנה עתידית למניעת היווצרות מצב זה בשנית.

תיקון שריטות ברכב בנתניה – האם לצבוע או לצפות את הרכב הוא הפתרון הטוב ביותר?

גם כאן התשובה היא לא, לעיתים בשל עין בלתי מקצועית בתחום או פנייה לבית עסק אשר מעוניין למקסם את עלויות התיקון שלכם הבחירה בצביעה או ציפוי רכב תהיה המהירה ביותר. לרוב, במידה ולא תטופל ותאובחן כראוי שורש השריטה זה רק עניין של זמן עד שתתגלה מחדש.

על כן, יש לאבחן בצורה מדויקת את מהות ועומק השריטות ברכב ולטפל בהתאם. להפתעתכם ולרוב, תגלו שה"שד" כפי ששיערתם איננו כזה נורא. יתרה מכך, שירות מקצועי, אמין ומיומן הניתן באודיוה ארט יספק לכם מעבר לתיקון השריטות ברכב פתרון אולטימטיבי למניעת שריטות עתידיות ברכב מה שיחסוך בעלויות הכספיות בעתיד וישיב לכם את השקט. 

תיקון שריטות ברכב? רק באודיוה ארט נתניה! לפרטים נוספים ותיאום הגעה או ייעוץ טלפוני ראשוני חייגו עכשיו 09-3750950

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם במהרה

כל הזכויות שמורות לאודיוה ארט | Odiva Art מוגנת על פי חוק זכויות יוצרים

האתר נבנה ע"י