תיקון PDR

תיקון PDR

תיקון PDR לרכב (Paintless Dent Removal) – שיטה חדשנית ומובילה לתיקון פח הרכב ללא פחחות וצבע הזמינה ומיושמת בשנים האחרונות בישראל ככלל ובאודיוה ארט נתניה, צבי שכטרמן 26 בפרט!

טכנולוגיית תיקון לחיצת מכות בפח הרכב ללא פחחות פותחה ויושמה לראשונה באמצע המאה הקודמת, כאשר רכב מסוג מרצדס יוקרתי וייחודי אשר היה אמור להיות מוצג בתערוכה יוקרתית ניזוק בפח ולרשות המוסך היה שבוע בלבד למצוא פיתרון יעיל, מהיר ומתקדם בכדי להחזיר את הרכב למצבו המקורי מבלי לפגוע בשלדה או בצבעו המקורי. לאחר תשומת לב רבה אשר ניתנה לרכב והפעלת גלגלי המוח של מיטב אנשי המקצוע בתחום פותחה שיטת הפי די אר.

תיקון Pdr לרכב באודיוה ארט נתניה – יתרונות

  • אין ירידת ערך לרכב.
  • שחזור פח הרכב למצבו המקורי מבלי לפגוע בצבע.
  • שימוש בציוד ייעודי מוביל ומתקדם ביותר בארץ ובעולם.
  • לרוב, אין צורך בפירוק הרכב לצורכי תיקון (מלבד דלתות, מכסה מנוע ותא מטען).
  • חסכון משמעותי בעלויות תיקון הרכב.
  • יכולת הגעה מיטבית לאזורים בעיתיים ברכב.
  • אין צורך בהחלפת חלקים מקוריים.
  • צוות מקצועי, בעל ניסיון רב ותעודות הסמכה.

שאלות/תשובות

שיטת תיקון Pdr לרכב מבוססת על חידוש מעטפת (פח) הרכב תוך שימוש בציוד מתקדם המאפשר הפעלת כוח ממוקדת על המכה בפח הרכב ובאמצעות כך יישור פח הרכב אל מצבו ההתחלתי והמקורי, כל זאת מבלי לפגוע בצבע הרכב!

תיקון פי די אר מתאים רק לרכבים העשויים מברזל או אלומיניום (אינו מתאים לרכבים העשויים מפיבר או קרבון).

התשובה היא לא, זאת מאחר ותיקון Pdr אינו מצריך החלפת חלקים מקוריים או צביעה של הרכב, התיקון נעשה בצורה ממוקדת במקום הפגיעה או המכה עד הבאתו לצורתו המקורית.

צוות אודיוה ארט נתניה, צבי שכטרמן 26 הינו צוות מוסמך, מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום תיקון Pdr לרכב ועל כן, טרם הטיפול והצעת המחיר תעשה בדיקה דקדקנית של הנזק או הנזקים שנגרמו לפח ויאובחן החומר ממנו עשוי הרכב ( תיקון פח המתאים רק לברזל או אלומיניום). לאחר מכן, נאתר את מקום הכנסת כלי העבודה הייעודי בכדי לא לפגוע חלילה בשלדת הרכב. נשתמש במנורת ייעודית מיוחדת המבליטה את מקום הפגיעה או המכה ולבסוף, נטפל במכה או הפגיעה עד ליישור מוחלט של הפח ומבלי לפגוע בצבעו המקורי של הרכב (התיקון אינו מבוצע באמצעות וואקום או משיכות).

התשובה היא לא, זאת מאחר והמטרה הסופית בתיקון היא יישור הפח ללא פגיעה בשלדה ובצבע ועל כן, שיטת העבודה משתנה בין רכב לרכב ובין מכה למכה. התוצאה? אחידה ומשביעת רצון!

תיקון PDR? רק באודיוה ארט נתניה! לפרטים נוספים ותיאום הגעה או ייעוץ טלפוני ראשוני חייגו עכשיו 09-3750950

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם במהרה

כל הזכויות שמורות לאודיוה ארט | Odiva Art מוגנת על פי חוק זכויות יוצרים

האתר נבנה ע"י