חלונות כהים לרכב

חלונות כהים לרכב

החל משנת 2005 ועל פי תקנה 356, חלונות כהים לרכב (השחרת חלונות ברכב) מאושרים וחוקיים!

בעבר, חלונות כהים לרכב היו נחלתם של מפורסמים ואנשים עמידים. בעשור האחרון, בשל הטכנולוגיה המתקדמת, הייחודית והזמינה לכולם באודיוה ארט נתניה, חלונות כהים לרכב הפכו לנחלת הכלל ומותקנים על ידי מיטב אנשי המקצוע בעלי ניסיון וידע רב בתחום.

חלונות כהים לרכב בנתניה – יתרונות

שילמתם ממיטב כספכם על הרכב המועדף עליכם, התקנתם ריפוד איכותי ומרשים בהזמנה אישית, הרכבתם טסות איכותיות, על ניקיון פנים וחוץ הרכב אתם לא מתפשרים? השלב הבא הוא התקנת חלונות שחורים לרכב! למה, אתם שואלים?! מבחינה חיצונית חלונות כהים יספקו לכם מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי אך הסיבות הן רבות יותר מאשר שדרוג חיצוני לרכב שלכם. חלונות כהים באודיוה ארט יהפכו את חוויית הנהיגה שלכם למהנה ונעימה הרבה יותר:  

  • חלונות כהים – יגנו עליכם וימנעו סנוורים והשתקפויות של השמש הישראלית הקופחת.
  • חיסכון בדלק בעונת הקיץ – ציפוי חלונות כהים מפחיתים משמעותית את כניסת קרני השמש והקרינה אל הרכב ובכך מספקים מענה לרכב קריר ונעים יותר, מה שיחסוך באופן ניכר את תדירות הפעלת המזגן במהלך הנסיעה והוצאות הדלק.
  • הגנה מקרני השמש, המפגש של קרני השמש החודרות לרכב באופן ממושך עם אבזור הרכב והריפוד גורמים לדהייה. ציפוי חלונות כהים לרכב ימנע את כניסת קרני השמש ברמה של 99.9%.
  • יהוו הגנה מפני ניפוץ הזכוכית, בשל הטכנולוגיה המתקדמת של אודיוה ארט לציפוי חלונות כהים, היה וחלילה נקלעתם לתאונה בכביש הציפוי ימנע את התנפצות החלונות מה שיקטין משמעותית את הפגיעה בנוסעי הרכב ובכך תספקו מענה לצורך של בטיחות רכבכם. 
  • פרטיות ואינטימיות – בין אם אתם מעוניינים בפרטיות ברכב שלכם או שאתם רוצים שאף אחד לא יהיה חשוף לציוד והחפצים האישיים הנמצאים ברכבכם, חלונות שחורים לרכב יהוו את הפתרון האולטימטיבי עבורכם ועבור פרטיותכם.
  • הגנה לילדכם היושבים ברכב – לא מעט פעמים ראינו בעלי רכבים אשר מכסים את החלונות האחוריים באמצעות מגבת וזאת בכדי להגן על ילדם מפני קרינת השמש, סנוור והחום הבלתי נסבל לעתים החודר דרך החלונות בעת שהותם ברכב. התקנת חלונות כהים תמזער משמעותית את כניסתן של קרני השמש ותספק חווית נסיעה נעימה ושלווה.

איך מתקדמים?

ראשית, אנו שמחים שהחלטתם להתקין חלונות כהים, עכשיו בראשכם לבטח נשאלת השאלה למה להתקין חלונות כהים כאלה דווקא באודיוה ארט התשובה לכך פשוטה – באודיוה ארט, רחוב צבי שכטרמן 26, נתניה תוכלו לבחור את גוון הציפוי ורמת הכהות בחלונות בעצמכם בהתאם לצורך ולנוסעים ברכב.

שנית, התקנת חלונות כהים לרכב באודיוה ארט מבוצעת על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע רב אשר יצפו עבורכם את החלונות בציפוי עמיד מפני קרינת שמש שלא דוהה ומגן על השוהים ברכב. בנוסף, לאחר התקנתם של החלונות הכהים ברכבכם תקבלו לידכם תעודת אחריות ל – 10 שנים המבטחת את איכות הציפוי ושמירת הגוון שלו (אינו מאבד משקיפותו).  

חלונות כהים לרכב? רק באודיוה ארט נתניה! לפרטים נוספים ותיאום הגעה או ייעוץ טלפוני ראשוני חייגו עכשיו 09-3750950

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם במהרה

כל הזכויות שמורות לאודיוה ארט | Odiva Art מוגנת על פי חוק זכויות יוצרים

האתר נבנה ע"י