ציפוי לרכב נגד שריטות

ציפוי לרכב נגד שריטות

כשזה קשור לרכב ובמיוחד יקר וחדש, אין מתסכל יותר מלגלות שריטות ושפשופים. כנהגים ותיקים וככאלה שהשקיעו ממיטב כספם בבחירת דגם הרכב, בטיחות הרכב, עיצוב הרכב ושיפורים מהחדשניים ביותר אתם לבטח יודעים ששפשופים ושריטות ברכב לצערנו, הם בלתי נמנעים.

איך בכל זאת תוכלו לשמור על מראה רכב מבריק וחלק, נקי משריטות ושפשופים? באודיוה ארט, צבי שכטרמן 26, נתניה יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם – ציפוי נגד שריטות ושפשופים חזק ועמיד לאורך שנים!

ציפוי לרכב נגד שריטות – איך זה עובד?

צוות אודיוה ארט הינו צוות מיומן ומקצועי, בעל ניסיון רב בתחום ציפוי לרכב נגד שריטות. צבעו של הציפוי הנו שקוף, איכותי ואינו גורם בשום צורה נזק כזה או אחר לצבע הרכב המקורי שלכם, מגן מפני צואת ציפורים, ענפים, עלים ופירות הנושרים מהעצים ומשלל מפגעים נוספים העלולים לפגוע במראה ובשווי רכבכם.

ציפוי לרכב נגד שריטות – השקט הנפשי שלכם הוא מעל הכול!

התקנתם ברכבכם ציפוי נגד שריטות? אתם יכולים להיות שלווים! כלי הרכב שלכם כעת מוגן (כמעט) מהכול. חובבים טיולי שטח ואקסטרים? ציפוי לרכב נגד שריטות הוא חיוני ואף הכרחי עבורכם, הציפוי יגן על רכבכם משריטות, חצץ, נהיגה בדרכים לא סלולות ודרכי עפר.

נוהגים לשטוף את רכבכם במכונות שטיפה מהירות? הציפוי יגן על רכבכם בפני שריטות ושפשופים במהלך השטיפה! מעוניינים לשנות את צבע הרכב? ניתן להסיר בקלות את הציפוי ללא סימנים, לחזור למצב ההתחלתי ולבצע כל שינוי שתחפצו!

יתרונות

  • מתקינים מקצועיים המתמחים בציפוי רכבים כנגד שריטות ושפשופים.
  • שימוש בחומרי הציפוי מהמובילים והאיכותיים ביותר בעולם.
  • באפשרותכם לבחור בציפוי מט או מבריק לרכב נגד שריטות.
  • ציפוי נגד שריטות יגן על רכבכם מפני פגעי מזג אוויר ונזקי שמש.
  • ציפוי נגד שריטות ישדרג את מראה רכבכם מבחינת חדשנות ויוקרתיות.
  • ציפוי נגד שריטות ימנע תהליך התחמצנות והיווצרות חלודה על גבי צבעו המקורי של הרכב (נוצר בעקבות נזקי מזג האוויר במהלך השנים).
  • ציפוי נגד שריטות ושפשופים הינו עמיד ומגן לאורך שנים רבות.
ציפוי ננו לרכב? רק באודיוה ארט נתניה! לפרטים נוספים ותיאום הגעה או ייעוץ טלפוני ראשוני חייגו עכשיו 09-3750950

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם במהרה

כל הזכויות שמורות לאודיוה ארט | Odiva Art מוגנת על פי חוק זכויות יוצרים

האתר נבנה ע"י